2011. december 16., péntek

Mark Nepo - Meditáció minden napra - Jelenlegi ára: 3 391 Ft


Kedves Érdeklődő!
Üdvözli Önt a Fókusz Könyváruház csapata. Áruházunk 40 éve széles könyvválasztékkal áll a vevők rendelkezésére.
Kedvező személyes átvételi lehetőség Budapest szívében, az Astoria és a Blaha Lujza tér között található boltunkban.
Futárszolgálatunk 790 Ft-ért az ország minden pontjára kiszállítja megrendelését.
A SZÁLLÍTÁS A 10. 000 FT-OT MEGHALADÓ RENDELÉSEK ESETÉBEN INGYENES!
Minden könyvünk új, kiváló állapotú, azonban a folyamatosan változó készlet miatt előfordulhat, hogy a megrendelt könyv elfogyott áruházunk készletéből.
LEÍRÁS
408163
Mark Nepo
Meditáció minden napra
Az vagy, amit keresel.
Szent Ferenc
A könyvben leírt felismerések gyűjtögetése olyan volt számomra, mint csillogó kövek keresgélése az ösvényen. Megálltam és elgondolkodtam rajtuk, tanultam tőlük, majd zsebre tettem őket, és továbbmentem. Két év elteltével pedig meglepődve pakoltam ki a zsebemből a köveket, hogy megnézzem, mit találtam. Az út ragyogó darabkáiból állítottam össze ezt a könyvet.
Ez az útitársnak és lelki társnak is beillő kötet az én életemből, valamint másoknak a saját emberségükkel folytatott küzdelméből vett csodák szövete, amelyet a nagy bölcseleti tradíciókból vett igazságok tarkítanak. Az év minden egyes napjára jut egy-egy elmélkedés, így áll össze a könyv, amelyet a lélek útját segítő kalauznak szántam. Minden fejezet végén egy-egy gyakorlatot találsz, amely teljesen újszerű megközelítés segítségével ébreszti föl az elmét és az érzékeket.
Őszintén remélem, hogy könyvem lapjai meglepnek, felfrissítenek, kifényesítik a lelked, és hogy segítenek neked élni, szeretni és megtalálni a boldogságot.
Szállítási és átvételi lehetőségek:
Személyes átvételi lehetőség Budapest szívében, az Astoria és a Blaha Lujza tér között található boltunkban.
Nyitva tartás:
Hétköznap 9: 30-20: 00
Szombaton 10: 00-17: 00
A leütést követően munkatársaink 1-2 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot a kiszállítás vagy az átvétel időpontját illetően.
Futárszolgálatunk 790 Ft-ért az ország minden pontjára kiszállítja megrendelését.
Köszönjük, hogy minket választott, reméljük, hogy a jövőben is megelégedésére szolgálunk.
Üdvözlettel:
A Fókusz Könyváruház csapata



Jelenlegi ára: 3 391 Ft

Az aukció vége: 2011-12-09 02:03
. Mark Nepo - Meditáció minden napra - Jelenlegi ára: 3 391 Ft