2011. december 30., péntek

4db tréning nadrág+7db felsővel 122-134-es kislány - Jelenlegi ára: 1 Ft


11 db szuper kislány felső+nadrág 122-134 1 Ft
Kedves érdeklődő!
Itt egy 11 db-os  , kislány csomagra lehet licitálni, felsők, már tartalmaz a csomag vékonyabb hosszú ujjú felsőket is ami tavaszra jó lesz, 4 db melegítő alsó van a csomiban
Beleírt méretek 122-134-es, egy két eltérő méret lehet benne.
Minőségileg vegyes csomag!!!!! !!!!!
Éppen ezért indul 1 ft-ról az aukció, hogy mindenki annyit adjon érte amenyit megér neki!
Figyelem!! Ez nem krém csomag, van benne jó és szép állapotú és használtabb.
Előforduló márkák: next, TU, londsdale, adidas, benetton, H&M, stb.. esetleg pár mese karakteres
A ruháimra egy hét garanciát vállalok, ha ezalatt bármi gondod van és jelentkezel, biztos meg tudjuk oldani, de igyekeztem jó csomagot öszeállítani! Mivel emberből vagyok én is tévedhetek.
A ruhák mosva és vasalva nincsenek, van benne foltos is ami kijön, de lehet, hogy áztatás kell neki, ennek megfelelő állapotban vannak, már régóta csak tárolgatom őket. Egy mosással csodaszép darabok lesznek!!!!! !!!
De azért mindig rakok bele plussz pár db ruhát!
Ismétlem ez nem krém csomag, kérlek ennek tudatában licitálj, csodát ne várj!!!!! !!
Fix áron is csak 200 ft-ra jön ki darabja.
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok!
Ha időd engedi nézz szét az aukcióim közt, sok 1 ft-os csomagot fogok feltölteni, főként gyermekeim kinőtt ruháit !
Kedves érdeklődő!
Itt 3 db jó minőségű melegítőnadrágra és 4 db vastag kapucnis pulcsira lehet licitálni! Ne hagyd ki, nagyon megéri!!!!! !
Beleírt méretek 122-128-as!
Extra minőségű csomag!
Ez is 1 Ft-ról indul! Hibát nem találtam rajtuk, de egy mosás rájuk fér!
A ruháimra egy hét garanciát vállalok, ha ezalatt bármi gondod van és jelentkezel, biztos meg tudjuk oldani, de igyekeztem jó csomagot összeállítani! Mivel emberből vagyok én is tévedhetek.
A ruhák mosva és vasalva nincsenek!
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok!
Ha időd engedi nézz szét az aukcióim közt, sok 1 ft-os csomagot fogok feltölteni, főként gyermekeim kinőtt ruháit !



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 14:00
. 4db tréning nadrág+7db felsővel 122-134-es kislány - Jelenlegi ára: 1 Ft