2011. október 27., csütörtök

Újszerű! Everton dzseki, kabát, 116-122 méret - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Eladó. Alig használt. MInőségi átmeneti dzseki!!!!
Kérésre mérek! Még 128-as méretként is jó volt!!!
Egy biztos, aki megveszi, nagyon szeretni fogja ezt a kabátot, mert jó minőség, és nagyon szép. Sajnos kinőtte a gyerekem.
Ugyan átmeneti kabát, de egy vastag pulcsival kicsit tovább is hordható. Jól tartja a meleget.
Esőkabátnak, széldzsekinek, és rendes kabátnak is kiváló!
Intersparban vettem 5. 500 Ft-ért.
Az alábbi linket találtam:
http: //www. spar. hu/spar/spar_markatermekek/everton/osztel. htm
 
Everton unisex 3 az 1-ben dzseki
állítható csukló- és derékpánttal, légáteresztő anyagból, szél- és vízálló kivitel, hegesztett varrások, 100 % poliamid
Személyes átvétel: hétköznap Örs vezér tere, vagy Kőbánya-Kispest metró végállomás. Hétvégén Zuglóban az Egressy tér.
Szívesen postázom, akár sima levélként is. Nem szokott eltűnni sima levélként sem. Jól becsomagolom, és leragasztom, de természetesen úgy postázom, ahogy Te kéred. Én legjobban az elsőbbségit szeretem, mert már másnap megkapod, ahogy én feladom.
Nézd meg a többi hirdetésemet is!


Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-23 04:57
. Újszerű! Everton dzseki, kabát, 116-122 méret - Jelenlegi ára: 2 800 Ft