2011. október 27., csütörtök

BaByliss E836XE X-10 multifunkciós nyíró - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció tárgya egy BaByliss E836XE10 in1 multifunkciós nyíró, melyet 2011. 09. 29-én került megvételre. A készüléket sógornőmtől kaptam születésnapomra ajándékként, azonban nekem már van egy megszokott és számomra jól beválltvillanyborotvám, amitől nem szívesen vállnékmeg. A készüléket az illem kedvéért,  amikor megkaptam kibontottam és  bekapcsoltammajd ezt követően visszahelyeztem a dobozába (ezen oknál fogva teljesen új és hibátlan készüléknek számít). A termékre magyar gyártói garancia van, jótállási idő: 1 év + 2 év a motorra.
"X-10" BaByliss E836XE X-10 multifunkciós haj-, szakáll- és testszőrzetnyíró
1. Vágókések 32 mm:
Mobil kés:
- Három dimenziós elektrokémiai élezés: a kivételes élesség érdekében.
- CMS (Chrome-Molybdene-Stainless Steel): rendkívül ellenálló és 100%-ban rozsdamentes kés
Fix kés: rozsdamentes acél
2. 2 vezetőfésű (2-14 mm és 3-15 mm) hajhoz és szakállhoz
3. 1 precíziós 6 helyzetű (0, 5-3 mm között) vezetőfésű nagyon rövid vágáshoz
4. Speciális borotvafej a testre + vezetőfésű (3 mm-es) a gyors és egyenletes borotválkozás érdekében, a test minden részén
5. 18 mm-es speciális borotvafej az arcra
6. 7 mm-es precíziós vágóél, amellyel pontos körvonalakat és eredeti mintázatokat lehet megrajzolni
7. Orr/fül tartozék, az orr és a fülek nemkívánatos szőrszálainak eltávolítására
8. A kényelmesebb használat érdekében az E836XE vágógép vízálló. Még zuhanyozás közben is használható, karbantartása egyszerű és tökéletes higiéniát biztosít.
9. Be/Ki kapcsoló
10. Töltésjelző lámpa
11. Tisztító kefe
12. Töltésre és tárolásra szolgáló állvány


Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-26 18:00
. BaByliss E836XE X-10 multifunkciós nyíró - Jelenlegi ára: 13 000 Ft